Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dvn | użytkownik

imię i nazwiskoRafał adresWrocław zarejestrowany29.09.2009 @22:04:12 ostatnio na stronie21.10.2012 @18:15:06

Niezależny, Wojowniczy,Wrażliwy, Rodzinny.

Artysta plastyk kochający muzykę, którą zwą satanistyczną etc, itd.
Niestety utknąłem na Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.vendetta-shirts.webpark.pl Gadu-Gadu2474624
digarty64 komentarze107 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+michallenny    05.06.2012 @00:47:41
zacne koszulki

jak są drukowane?
~Bimart    27.12.2011 @20:06:57
poobserwuje gdyż zapowiada się nieziemsko ciekawie :D
_______
....... don't worry be happy.........
~marek89    17.07.2011 @22:33:19
a weź się Pan odpier.. po to to jest, żeby
1. TObie przeszkadzało
2. Złodziejaszki nie kradli.
_______
Wiesz gdzie szukać moich zdjęć..
~marcyk    18.06.2011 @16:51:30
chodzi mi o to, że twoje prace są niesamowite.. Przyciągają.
~niemyskik    06.09.2010 @09:52:44
hehe, dzięki. Szkoda, że nie jesteś Dyrektorem Kreatywnym Byczej Agencji Reklamowej. no ale miłe słowa i za nie dziękuje
~wisior    03.09.2010 @21:04:09
dzieki
o widze ze tez koszulkomania^^
~Mrogu    05.03.2010 @11:14:13
siema :D
~mariuszgrzyb    01.03.2010 @10:49:33
Projekt tej warszawy miał być wcielony w życie, czas pokaże czy udało się go doprowadzić do końca...
_______
Oldsmobile Cutlass Calais 79 hopper project http://www.lowrider.pl
~niemyskik    01.03.2010 @09:41:13
dzięki za komentarze i oceny
~Albowiem    28.02.2010 @21:37:36
Zostawiłam taki stroke na foncie po konsultacji z wykładowcą - po zastanowieniu ostatecznie przekonał się do takiej grubości jaką zaproponowałam i zgodził się ze mną. Operacja po to, aby nie była to zwykła nazwa, ale jednocześnie logo Kreksa
Dziękuję za miły komentarz, lubię tę pracę, no ale nie wszystko się wszystkim musi spodobać, stąd rożne pod nią komentarze
~karlunio    28.02.2010 @16:35:31
zaden atak tylko konkretne wkazowki.

pozdrawiam serdecznie. b-up
~jumpa    26.02.2010 @20:55:25
spoko spoko ;>
_______


~klensi    24.11.2009 @23:28:33
no siema siema Panie Rafale
~vividness    14.10.2009 @08:44:48
Fajnie, fajnie :D
będę oglądać kolejne

pozdrawiam
_______
see these eyes so green
~peetronela    13.10.2009 @19:06:55
oja to ja się poprzyglądam i dam Ci znac jak coś ^^
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.


~PAN1KA    11.10.2009 @08:46:03
To jak Pan zna cennik na pamięć to ja milczę.
Proszę ty lepiej powiedz tej zdesperowanej firmie co robi dziesięć sztuk żeby sobie dodali jedno zero haha.
Pozdrawiam
!forin    09.10.2009 @13:42:13
mam rodzine, we Wrocku nauczylem sie chodzic
za dzieciaka bardzo duzo tam przebywalem.
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
!forin    07.10.2009 @21:42:34
poznaje poznaje, do przodu miedzy kamienicami, pomnik honorowego studenta( ten co na golasa stoi, jedynie z floretem) a po lewej kościół uniwersytecki.
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
!forin    06.10.2009 @20:18:38
thx za ADD.
_______
pracownia graficzna ProjektowanieOrg*
--
http://www.projektowanie.org . projektowanie . org

PROJEKTOWANIE.ORG* FACEBOOK, ZAPRASZAMY! : http://www.facebook.com/pages/ProjektowanieOrg/134151936607896
~krzychuosw    05.10.2009 @17:35:25
W opisie jest napisane że jest to wizytówka "treningowa"
Ale dziękuje, za komentarz. Pozdrawiam!
_______
Serdecznie pozdrawiam
~PAN1KA    05.10.2009 @16:51:06
żaden problem trzeba tylko dobrze przygotować .
Dzięki
~anonimator    04.10.2009 @20:40:54
polecam się na przyszłość
_______
Krytyka mile widziana...
~vividness    03.10.2009 @22:46:25
Nie, nie słuchałam, jak polecasz to z chęcią się w nią zgłębię :D
_______
see these eyes so green
+crislabno    02.10.2009 @15:17:31
dzieki, ciesze sie, ze sie podoba
_______
One faith , one love - http://www.rebeliarts.org / http://www.crislabno.com
~mghae    01.10.2009 @22:55:33
Kultura masowa? Zależy o której sztuce mówimy.
ja mówię o tej sztuce, która jest zabawką dla wybrańców- trzeba umieć ją tworzyć albo chociaż ją rozumieć. co do sztuki masowej, reklamowej- mogę ją tworzyć mając jednocześnie do niej kilka uprzedzeń sam pewnie wiesz ile w niej skrajności
_______
))<>((
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt